Tuesday, September 18, 2007

A Trial That Failed..

Suddenly I got the urged to blog in my country language..must be the song that I listen to a moment ago. An Aussie song sent to me by Sweet Pea , so sweet of her.

"Minta maaf banyak banyak yah, Saya kena ada satu entry di antara post saya sendiri dan juga post yang berbayar. Entah apa benda mereka panggil dalam Bahasa Malaysia lar..saya sendiri sudah entah berapa tahun tak pernah tulis atau taip apa apa dalam bahasa malaysia. Saya ingat semenjak lepas SPM lar..sudah lebih dari 10 tahun tu!

Disebabkan saya tak ada apa apa idea nak tulis, terpaksa lar saya post dalam bahasa..tiba tiba lak banyak pulak post berbayar tu datang pada saya..macam ayam bertelur!!

Itular, engkau orang sungguh bertuah sebab boleh baca saya punya bahasa, kah kah kah..
entah lar, I sendiri pun rasa macam nak gelak lar, lepas I baca sendiri I punya bahasa..dulu lain, dulu masa sekolah rendah, I cakap pun sebigik macam orang melayu, tapi lepas saya masuk sekolah menengah, bahasa saya pun lari sekali..

Ok lar, I ingat, itu saya lar, sudah cukup panjang untuk jadi pengantaraan di antara kedua dua post yang nak bayar saya itu.

I sudah nak pengsan..kena tukar balik ke english ler.."


See until my eye also become blur! All the words are underlined with red colour..I think I need to go lay down before I kaput in front of my laptop..sigh..


2 comments:

Huei said...

aiks!!! i tak faham!!!

damn..i really should brush up my malay! hehehe

KeV's wAlKAbOuT said...

haha.. i see already also blur.. don't understand a single word.