Thursday, July 10, 2008

Alamak!

Issshhh! Geramnya aku!

Ingatkan nak relax dulu baru kerja, dah la tu, datelines tulis sana pukul 6.10 am, mereka punya masa lar, jadi saya pun perlahan perlahan ambil masa saya untuk tulis lar. Mana lar tahu, bila saya dah siap kerja tu, ada masalah pulak nak habiskan kerja itu!

Apa pun system, dah tua bangka lar tu, cilanak punya, kamu tahu apa yang keluar dari system mereka bila saya nak hantar kerja saya?

"Opportunity filled"

Apalah! kalau dah habis, jangan lar kasi orang reserved! I penat lelah nak tulis, mana tahu kerja tu dah takde! Manalar boleh macam tu!

Geram betul! Macam nak kasi penampar bagi mereka!

Nak complain pun tak ada kuasa! Nanti mereka pasti kata system ada masalah lar, ini lar itu lar, balik balik, kita orang punya masalah, sure tak boleh claim punya lar kan! Jadi complai pun takde guna lar. Tidur lagi baik! Buang masa saya saja!

Kepada siapa siapa yang nak tahu apa atau siapa yang I kata di sini, bagi lar komen sikit, nanti I bagi tahu siapa lah yang tak berhati perut punya syarikat itu. System macam taik!


Ops! Sorry as this is not an English post but once in a while, I am sure it is not a problem right :D

By the way, I am just testing if I am still be able to write in other language since it's been quite a time, the last time I wrote in that language. LOL!

No comments: